Radio pentru copii

Dragii mei, iată ce am primit pe mail. Îi dau copy/paste , ca să primiţi informaţia exactă , direct de la "furnizor":


Salutare Ministar Cluj,
Dragii mei bloggeri, am mare nevoie de voi. Hai sa-i anuntam pe parinti ca au o jucarie noua pentru copiii lor!
Radio Romania Junior este un super radio online pentru copii si parinti.
Trebuie sa-l ajutam pe Junior sa adune Bytes buni in reteaua planetara. Faptele bune ale copiilor si parintilor ii vor slabi puterea virusul ce se hraneste cu temele nefacute sau obrazniciile copiilor. Misiunea profesorului Azet si a lui Junior nu este usoara si avem mare nevoie de ajutorul copiilor si al tuturor parintilor. Pentru a invinge virusul Z.I.B.I.S.C. (Zero Intentii Bune, Initiez Stergerea Copilariei), incercam sa adunam toate faptele bune ale copiilor sau lucrurile minunate pe care reusesc sa le faca oamenii mari.
Va multumesc, din suflet, pentru Like pe pagina de Facebook a radioului, dar si pentru orice vorba buna scrisa pe blogurile voastre!
Iata si pagina de Facebook: Facebook Junior
Daca vreti sa preluati player-ul radioului si sa transmiteti live din Radiolaboratorul profesorului Azet, trebuie doar sa-mi dati de stire pe victor.catalin@gmail.com
Toate bune!
Victor Catalin

Comentarii